2012. március 26., hétfő

Ez + az - Kuponvilág








Ki mondta, hogy a hétfő nem lehet szép? :) Csak úgy eszembe jutott! Gyönyörű hetet kívánok mindenkinek!











Amúgy meg szeretnék beszámolni legutóbbi kuponvilágos kalandunkról.
A Ponyvaregény nevű étterembe mentünk a Kopaszi gátra. Már maga a Kopaszi gát is megérdemel egy kis figyelmet, a Mackókirálynő egyik kedvenc tartózkodási helye. Most is nagy lelkesedéssel vetette bele magát az ott zajló életbe, így elég nehezen jutottunk el a tetthelyre (én már szűköltem az éhségtől, erre még visszatérünk:). Végül sikerült őfelségét a megfelelő irányban tartani - nem könnyen, igen határozottan szokta érvényre jutattni az elképzeléseit.:)
A Ponyvaregény sokoldalú műintézmény, bővebben itt. A konkrét este is igen jól sikerült, bár döcögve indult. Ugyanis a Kuponvilág nem fukarkodott a határidőkkel.


:O) Mi több, az étteremben március 6-áról tudtak mint felhasználási határidő! Ez március 10-én, mikor felhívtam őket, okozott némi izgalmat, sőt, a kuponról az is lemaradt, hogy csak hétköznap lehet felhasználni! (Ilyenkor derül ki, hogy a lustaságnak is van néha haszna, hiszen korábban két vasárnapon is tervbe volt véve a kirándulás, de elvacakolván az időt, elmaradt - mint kiderült: szerencsére.:)


Azonban a felek rugalmasságának és kompromisszumkészségének köszönhetően végül 13-án, este fél hatkor (!:) kivonultunk. Mondjuk őfelsége számára kissé kései időpont volt, de kiélvezte minden pillanatát.:)


Mint látható.:) Sajna nem túl jók a képek, mert a fotomasina "parti" üzemmódja nem vált be.:)



És visszatérve a szűkölő éhségre...


...a remek vacsi - részlete... Ugyanis mire észbe kaptam, megettem a felét, és már nem volt elég fotogén.:) Így járt a leves is. Sütőtökkrémleves volt, finom, annak ellenére, hogy elég édes volt, és én azt nem nagyon szeretem. A modell maga, "Sült camembert kemencébõl szõcei salátával" mondhatni isteni volt! Meg fogok vele próbálkozni, bár kemence nincs hozzá.:) És lefotózom, még mielőtt ráveti magát valaki (pl. én:).

Mindent egybevetve remek élmény volt mindannyiunk számára. Őfelsége a visszautat már a hintóban tette meg, lényegesen megkönnyítve az udvartartás életét.:)
Köszönjük szépen a meghívást!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...