2011. augusztus 23., kedd

Megkaptam Lee Albrecht csomagját! :)

Számos kaland után, hosszú útját befejezte, és megérkezett Lee csomagja, amelyet Latinka játékán nekem ajándékozott Fortuna istenasszony. Mondanom sem kell, nem okozott csalódást! Szépséges gyönyörűségek és gyönyörűséges szépségek utaztak benne, kicsik és nagyok.:)


Először egy nagytotál: balra lenn kicsi szappanok, középen fonalak, szalagok, egy Lee Albrecht-gyűszű, jobbra lenn aranyos kis üdvözlőkártya (ő sajnos nem látszik olyan jól, a fordításon még dolgozom.:)

A többieket külön is lefotóztam!


Három biscornu, fonallal. Még sosem készítettem ilyet, most majd belevágok. Mindhárom Lee tervezése.


A kézimunkalap belülről, szubjektív válogatás.:) Kedvenc évszakom, az ősz dominál benne, de már a karácsony is felsejlik.:)


És egy baromfiudvar meg egy karácsonyi gyöngyös minta, szintén szebbnél szebb fonalakkal, és szintén Lee tervezte. Középen egy kis tűtartó könyvecske.

Nem is tudom, mit mondjak! Ez négy-öt külön ajándékcsomagnak is elég lenne, és én egyben kaptam a sok finomságot!

 Drága Lee!

Nagyon-nagyon szépen köszönöm Neked!

9 megjegyzés:

Ányi írta...

Aztabetyár!!! Ettől kiakadt az állkapcsom, iszonyatosan szép minden! Gratulálok!

Murphy írta...

Hű micsoda csomag, korán van nálad karácsony idén. :)

latinka írta...

Húúúúúúúúúú:))))))

Cimbilimbi írta...

Fortuna kedveltje vagy Belinda! Veled örülök az örömödnek :)

Lee Albrecht írta...

Belinda! Fico contente que os presentes chegaram em suas mãos... depois de uma grande aventura... São presnetes enviados com muito amor! Tenha lindos bordados!

Barbaral írta...

De jó Neked! Jó munkát hozzájuk, meg persze elég szabadidőt:)

Belinda írta...

:) És még képzeljétek el, hogy Bolyet játékán is különdíjban részesültem! :) Bár borzalmasan kezdődött a nap (még mindig szigetelnek, és megint rosszul! Ne várjatok több vicces beszámolót, tokig vagyok!), de gyönyörű lett a befejezés.:)

Tünde írta...

Szerintem is "dejóneked". :)))) Gratulálok! Én is odavagyok Lee mintáiért. Nagyon szép "karácsonyi" csomag. :))

bolyet írta...

Csodaszép és irigykedem bizony!:-))

Vajon az én csomagomnál is kalandosabb Ő??????????????????:-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...